torsdag 24. mars 2011

Bloggeren som glemmer å blogge!

Mange av dere har kanskje savnet litt blogging i det siste, og med det trodd at det kanskje har gått litt dårlig. Det stemmer, men stemmer ikke! Jeg fortsetter som før, men det irriterer meg at kroppen ikke reagerer veldig på min innsats både på trening og kosthold. Riktignok prøver folk å oppmuntre meg, men det er ikke lett å motta ros når du føler deg som en dass selv :-(

Videre kan jeg fortelle at nedgangen forrige fredag var på stusslige 300 gram. Jeg er derfor veldig spent på fredag som kommer og hva den bringer. Så langt denne uka har jeg kuttet enda mer på kaloriinntak, men spiser fortsatt 5 måltider per dag - der minst 4 av dem er shake.

Jeg har syklet 10 mil så langt denne uka, og det før de siste 4 dagene -torsdag/idag(spinning), fredag(sykle igarasjen) , lørdag (spinning) og søndag (avslapning/sykkel i garasje). I tillegg blir det noen sit-ups..

Når det gjelder KETOSE så er jeg overhodet ikke i der, selv om mine Easylifeshaker inneholder 45,2 g karbo om dagen og middagen som oftest inneholder mellom 5 og 10 gram et sted! Det er surt synes jeg. Kroppen er liksom litt resistent mot dette nå virker det som. Riktignok, som nevnt før, drikker jeg litt Pepsi Max, men det er det eneste som holder meg gående på dette!

Så da var det en liten oppdatering til de av dere som leser litt her, så får jeg prøve å blogge på nytt på fredag formiddag. I morgen vil vel det si da. Da håper jeg veiinga blir positiv :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar