fredag 11. mars 2011

Vinterferieuke!

Hei igjen.

Denne uka, en uke etter alle andre, har vi hatt vinterferite. Vi har vært på hytta, og jeg har jobbet to dager ut fra hytta, Jeg kan med glede si at jeg har fulgt skjema så godt som det går an i forhold til hvilke tidspunkt jeg spiser på osv, og er derfor meget skuffet over denne ukas veiing.

For selv om jeg i vinterferien ikke smakte så mye som 1 karbohydrat utenom de få som er i shake og litt kjøtt, så har jeg kun gått ned 0,6 kg! Nå vil kanskje noen mene det er brukbart, men selv er jeg enormt skuffet :-(

Videre har jeg ingen planer om å gi meg altså, men jeg lurer litt på hva årsaken kan være. Jeg tror kanskje jeg vet svaret, men vet ikke om det er rett. Jeg har nemlig drukket en del Pepsi Max denne uka. Kan det være at jeg lurer kroppen ut i stry når jeg drikker 1 1/2 ltr om dagen?

Vel, nå er jeg iallefall tilbake på kontoret igjen og dagens første shake står for tur. Det blir godt å komme i normalt gjenge igjen for å forsøke å få mer nedgang neste uke!

Vet dere hva det mest fortærende er. At folk sannsynligvis vil kommentere at jeg ikke ser ut til å ha gått ned selv om jeg velger en shakebasert hverdag. De vil si: "Der ser du" "Bare tull" "Spis normalt og tren" osv.. og det er så jævlig irriterende. Jeg hater det! Jeg er skråsikker på at min måte er den beste. Jeg gir meg faen ikke!

Jeg må hente inspirasjon i noe musikk og komme igang med mer trening. Men hvor og hvordan er liksom alltid det store spørsmålet! Med 3 barn og rotete hus er ikke det så veldig enkelt. Nå beskriver jeg sikkert hverdagen for de fleste, men jeg få finne en måte å gjøre det mulig på. En måte der jeg må fortelle meg selv at nå må jeg trene, om jeg vil eller ikke. Må lage en vane av det, selv om det tar tid og krefter. Det er så lett å skrive det, men så mye verre å gjøre det! Jeg håper jeg klarer det :-)

Vel, det var kort om denne uka, så får vi se hva neste uke bringer. Ønsker meg lykke til :D

1 kommentar:

  1. MENTAL TRENING .. det ligger bak så mangt.. Lyst å prøve det??? (eller har du prøvd??)
    Jeg har... :P og merker det hjelper på!

    SvarSlett