torsdag 8. april 2010

Torsdagsklubb igjen...

Nå var det tid for veiiing uten at jeg har trent på 2 uker!

Hmmm...lurer på hvordan det skal gå altså. Jeg er fortsatt syk med bihuleproblemer og det absolutt ikke godt, men skal slenge innpå et par paracet og reise på møtet ikveld tror jeg. Prøve å møte opp siden det er lenge siden sist! Skal til legen idag også, så kan jo håpe jeg får noe for denne sykdommen der :)

Nå får jeg vel få i meg litt mt også. Har nemlig akkurat stått opp etter en lang og slitsom natt uten altfor mye søvn. Hodet dunker hardt og dusjen står for tur. Så blir det litt hjemmelaget Pekingsuppe (med chili og lite karbo) til frokost.

Håper på et godt resultat ikveld uten at jeg har konsentrert meg veldig om kosthold i påsken.

Vi snakkes, SM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar