mandag 5. april 2010

Hjemme igjen fra påskefjellet!

Nå er det hjem til hverdagen igjen etter noen late dager i påskefjellet. Det ble litt for dårlig vær til de langeskiturene, så det ble med et par korte og noe aking med eldstebarnet :) Fikk svettet litt for å si det slik! Det ble allikevel litt sjokolade i påsken. En bit her og en bit der, men ingen alkohol eller andre lumske former for karbohydrater. Egentlig så gikk det vel mest Pepsi Max og vann for min del. Nå er allikevel hverdagen her igjen og da begynner treningen igjen for fullt snart. Jeg har pådratt meg en kraftig forkjølelse, så må se an litt. Får vel gå på torsdagsklubben og håpe på det beste etter 2 uker uten særlig aktivitet. Tviler på at vekta er nede på rundt 90 kg som håpet, men er den ikke gått spesielt opp skal jeg være veldig fornøyd!

Nå skal jeg tilbake under dyna for å sove av meg denne hersens forkjølesen. Ønsker meg selv go bedring og lykke til på torsdag :) Kommer nok tilbake med litt mer blogging igjen nå som påsken er over!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar