fredag 30. april 2010

Lenge siden sist...

Nå er det lenge siden sist. Jeg har vært syk, og syk igjen, men nå er jeg frisk og rask og i full trening! Igår var det klubb og selv om vi ikke er riktig så mange lenger, så holder den "harde kjerne" ut og er på plass. Men resten, ja hvor er resten? De som betaler i dyre dommer for å få lov til å gå på kurs og i treningsstudio? De som begynte så bra, men som forsvant sånn plutselig? Vi vil ha dem tilbake. Uansett hvordan det har gått, vi vil ha dem tilbake! Det er vel slik at noen ikke er helt der de ønsket, men det er da ikke for sent enda. Jeg er sikker på at vi andre gjerne vil dele erfaring og lærdom dersom dere kommer tilbake!

Vel, når det er sagt, så går vi snart videre. Men først til alle dere som egentlig går på kurs men ikke er der: Få nå den helvetes trege ræva deres i gir og ta kontakt med Tina for å komme tilbake. Faens tullinger som betaler og stikker. Skjønn poenget da. Ta dere selv i nakken og dra den halvfeite kroppen inn på Toten treningssenter igjen.

Da har jeg tid til å gå videre. Jeg hadde jo gått ned 2,4 kilo siden siste veiing. Det er jeg fornøyd med. Jeg hadde som mål å veie 88 kg innen uke 13, og klarte det med glans. Veide 86,9 kg igår og gleder meg til fortsettelsen med både trening, mat og kokkekurs. Det skal bli virkelig fint å lære mer om mat. Jeg blir sulten bare av tanken :) Apropos sulten så har jeg drukket shake til frokost som vanlig, drukket 1 liter vann før kl 09.30, og må nok ha i meg litt salat til lunsj idag. Lagde salat da jeg kom hjem etter sykkeltur igår kveld og den er fortsatt nydelig tror jeg :)

I tillegg skal jeg jo bli pappa snart, så dersom noe skjer kan det bli litt lite trening og skriving på noen dager. Men, jeg håper å være tilbake i veien på sykkel så snart som mulig :-) Termin var jo igår, men det har ikke skjedd noe foreløpig iallefall. Vi venter spent...

Vel, det var vel litt av hvert for idag. Jeg skriver mer om kurset senere. Ønsker meg selv lykke til fremover og håper å nå mitt siste mål på 80 kg innen 23. august! En kilo annenhver uke bør vel holde fremover. Vi satser på det :)

1 kommentar:

  1. En fantastisk flott vektnedgang! Bare stå på videre, så klarer du målet ditt før Sydenturen :)

    SvarSlett