tirsdag 2. mars 2010

Lite nedgang denne uken :(

Det føles som på bildet til høyre akkurat nå. Tommelen i været utad, men ganske tungt på innsiden egentlig. Nå er det faktisk veldig slitsomt å merke at man ikke går ned som ønsket. Jeg føler for å trene hele tiden, men vet jeg ikke kan gjøre det!

Idag har jeg drukket shaken min, spist kylling til lunsj, drukket litervis med vann, shake til middag og shake til kvelds :) Shaken blir etter spinning så klart, for timen kl 20.15 er redningen for min del idag! Vel, det var dagens lille "klage" fra min side. Håper alle andre har det helt topp og at jeg kommer over denne perioden jeg tydeligvis er inne i. Håper på en positiv overraskelse på torsdag :)

Slenger inn dagens dikt som jeg har kalt: Skriv
(Fritt etter diktet "Syng" av Gunnar Brandsdal)

Har du noe tungt å bære
minner fra "tid og sted",
er det trøst det å være
en som skriver dette ned.
Er 'kk verden som du vil
ikke alt som du mente,
å lese litt skal nok til
her er kraften, kom å hente!

1 kommentar: