søndag 14. mars 2010

Lenge siden jeg har blogget...

Merkelig dette med blogging. Noen ganger synes du alt går sakte selv om det egentlig går bra og da skriver du gjerne mindre fordi du tror at det vil gå dårlig. Men, så går det jammen fremover allikevel. Jeg hadde gått ned 1,9 kg når jeg var på veiing på torsdag og er jo svært fornøyd med det! Det er bare det at noen har gått ned mer enn meg som er litt irriterende :( Jeg vil jo liksom være den som går ned mest og er flinkest!

Når det er sagt har jeg blitt mye flinkere mentalt av å gå på kurs. Jeg synes jeg har kommet langt bare ved å ta dette valget og gjennomføre kurset uten utskeielser, men det handler jo om så uendelig mye mer. For meg er det viktig å få flat mage, for jeg har virkelig slitt med å være feit! Jeg har sett på meg selv i speilet hver dag i mange år uten å klare å ta steget. Hva som var utslaget denne gangen er jeg usikker på, men jeg angrer iallefall ikke. Jeg skal bli tynn igjen, koste hva det koste vil. Jeg gleder meg til fortsettelsen og motivasjon for å fortsette trengs egentlig ikke. Alt går av seg selv og jeg er god! Jeg visste jeg hadde god selvtillit, men i de litt vanskelige stundene har jeg sagt til meg selv at jeg er god slik at jeg kan skifte fokus :)

Til slutt får er det viktig å si at neste ukes mål er på magre 500 gram. Jeg tror nedgangen forrige uke var så stor at det blir vanskelig å fortsette denne uka. Men jeg er optimist, så får vi se. Ønsker meg selv lykke til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar