fredag 26. mars 2010

HV øvelse og sykdom.

Hei alle sammen :)

Nå er det lenge siden jeg blogget, men det har sin enkle grunn. Jeg har vært på HV øvelse hele denne uka, og idag er jeg jammen meg syk. Skulle vært på veiing igår, men måtte stå over da jeg ikke klarte å holde øynene oppe lenger kl 1800!

Tør ikke helt å spå hvordan uka egentlig har gått da jeg har vært på HV øvelse, men jeg lagde iallefall salat til hver dag og spiste kun dette under hele øvelsen. I tillegg drakk jeg vann og et par flasker Pepsi Max. Får håpe det har gått nedover! Nå er det vel påskeferie neste uke også, så da blir det ikke ny veiing før om to uker - altså med tre uker siden sist. Jeg har et mål om å være rundt 90 kg da :)

Ellers ønsker jeg alle sammen riktig god påske og håper alle koser seg masse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar