torsdag 18. mars 2010

Torsdagsklubben er over for idag :)

Hei alle dere som faktisk leser her inne av og til. Nå er jeg akkurat hjemme igjen etter torsdagsklubben. Vi har snakket om motivasjon, stress, angst og utbrenthet idag. Mye man kan ta lære av på dette området, men det viktigste av alt er vel at mestring kommer av lærdom!

De fleste vil kanskje si at de visste dette, men det er forbausende mange som ikke tar mulighetene som ligger der og bruker dem fornuftig. Man kan lære seg mye på kort tid bare man leser litt eller snakker med noen som har gått igjennom dette! Jeg tror mange gjerne vil bli tynnere eller sunnere, men ikke helt vet hvor lite som skal til for å lykkes! Man tror ting er "farlig", og vil ikke dele med andre at man faktisk kanskje er litt deprimert av utseende sitt eller formen sin, men dersom man hopper i det vil man med meget stor sannsynlighet ikke angre ett eneste sekund! Spør gjerne meg om slik om du vil!

I tillegg er det viktig å forberede seg godt til det som skal skje hver eneste dag. Forberede seg på at imorgen skal jeg spise slik, drikke slik og vite at dette klarer jeg :) Dette gjør jeg hver eneste dag, i så stor grad det er mulig, og det funker. Jeg legger opp jobben min etter det jeg ønsker å oppnå, og sørger for å få til mat på de tidspunkt jeg har sett for meg. Drikke masse vann er jo også viktig! Har du tenkt på når du skal spise imorgen enda?

Vel, uansett er det vel også viktig å fortelle hvordan det gikk på veiing idag. Jeg gikk ned 1 kilo. Har ingen grunn til å være misfornøyd, men ville jo alltids gå ned mer hver eneste gang..hehe...

Neste uke blir en stor utfordring for meg. Jeg skal på HV øvelse i hele 4 dager og må forberede meg veldig godt for å få dette til å gå i orden. Jeg har ikke tenkt på mat i en slik sammenheng før, så det blir spesielt. Dette vil jo også medføre at flere treninger vil gå bort neste uke, så målet må være å gå ned 300 gram.

Ønsker meg lykke til i den spesielle uken som kommer, så får vi se. Ha en fin dag alle lesere. Gå å hjelp alle som spør om hjelp denne uken. God natt!

1 kommentar:

  1. Lykke til på HV øvelsen... dette klarer du! Du får låse ned salaten og shaken i snøen... ;o)

    SvarSlett