onsdag 17. mars 2010

Allerede onsdag...

Tiden går så altfor fort! Jeg har jo nesten ikke fått trent noe før veiingen imorgen! Riktignok var det spinning både søndag og tirsdag, og idag har vi vært på ski med barna. Det er utrolig nok slik at det faktisk er gøy å gå på ski igjen, og det har ikke skjedd siden jeg sluttet aktivt for 17 år siden! Det er bare en av de fordelene jeg tror kommer etterhvert som jeg går ned i vekt. Jeg merker det er gøy, og det fungerer for meg. Jippi!

Videre er jeg nå på 3 måltider om dagen. Vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men jeg drikker shake til frokost, spiser salat til lunsj, kylling til mellommåltid, middag og shake (om jeg orker) på kvelden. I tillegg har det blitt litt Pepsi Max eller Fun light et par dager i uka nå! Jeg er fortsatt veldig forsiktig med karbohydrater så klart, men er vel på ca 80 g hver dag!

Det ble en kort blogg nå, for jeg må spise noe ettersom jeg begynner bli litt sulten. Ønsker meg lykketil imorgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar