torsdag 25. februar 2010

Det gikk bra denne uken :)

Hei alle sammen.

Nå er jeg veldig fornøyd. Var på torsdagsklubben idag og hadde gått ned 1,7 kg denne uka! Det føles virkelig bra :) Jeg hadde ikke ventet dette, men har jo jobbet hardt denne uka! Spinning gir resultater når du er feit altså! Jeg setter herved målet for neste uke: 1 kg! Det blir hardt :)

Ellers snakket vi om det mentale idag. Om å forbli positive i vanskelige perioder. For de kommer jo, men spørsmålet er hvordan vi takler dem. Noen snakket med venner, andre så seg kanskje i speilet og oppmuntret seg selv, men for min del er det veldig avsklappende å skrive om det og dele med "hele verden"!

Nå har jeg sett at langrennsjentene har tatt gull, så nå er det litt mat før jeg tar kvelden. Håper de andre har det fint etter dagens veiing og vi gleder oss til neste gang for da skal vi få ny kassalapp..hehe...Sov godt alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Fytti katta så flink du har vært og når treningen blir morsom er veien framover enklere!!

    Regner med å se deg på spinning i morgen kl 17.00 eller hva?

    SvarSlett
  2. Hola Diva :)
    Takker, men jeg er ikke sikker på om jeg får til spinning idag. Skal vurdere utover dagen, men spinning tirsdag, onsdag og torsdag har tatt på :) Må sjekke om beina er ok før jeg kaster meg i veien, men føler jeg meg bra er jeg der kl 17.00. Uansett så får du ha en riktig god helg :D

    SvarSlett
  3. Flate, så flink du er Stig Morten! Blir mye spinning her også, men orker ikke styre med maten. Med tre unger er det dritvanskelig, de får jo nervøst sammenbrudd av grønt og oransje i maten - brunt skal det være eller aller helst ketsjprødt. Heier på deg da og prøver å følge deg litt her inne!

    SvarSlett
  4. Det var det jeg visste! Du hadde gått ned mer enn du trodde denne uka også! :D Flinken min! :D Vi heier på pappa!!!

    SvarSlett
  5. kjempebra!! flinking! Mariann

    SvarSlett