fredag 19. februar 2010

Nå kan du kommentere bloggen!

Hei alle sammen.

Nå har jeg endret muligheten for å kommentere på bloggen! Nå kan du, ved å klikke på "kommentarer" under innlegget, kommentere det jeg skriver eller snakker om på bloggen. Det håper jeg mange av dere gjør etterhvert. Det gir liksom pågangsmot fremover. Man kan kommentere med fullt navn eller være anonym. Det velger man selv.

Nå skal snart 15 km fellesstart begynne, så nå får vi si god natt for idag. Så dessverre ingen fra min Easylifegruppe på spinning idag, men regner med at en del kommer på søndag ;)

Ha en fin kveld og husk å drikke vann alle sammen!

1 kommentar:

  1. Der vettu, nå kan det kommenteres!!
    Kjenner at det var godt å komme seg hjem og ned på sofaen etter fredagens spinning, men jeg vurderer faktisk å være med på søndagens time jeg også! Kanskje vi sees! ha en fortreffelig helg!

    SvarSlett