torsdag 25. februar 2010

Lett å lese?

Hei.
Meningen med fargen på bloggen er at det skal være lett å lese :) Gult på skal jo være det beste for synet, selv om mange mener svart på hvitt (som i en avis f.eks) er bedre. Dette fikk meg til å undre litt over valget jeg har gjort, så jeg sjekket. Norges blindeforbund har nemlig en side der du kan teste hva du synes er best: https://www.blindeforbundet.no/internett/diverse-innhold/teksten-slik-vi-vil-ha-den#Test%20ditt%20webområde

Håper noen kikker innom og prøver de forskjellige innstillingene øverst på siden. Man kan velge mellom liten og stor skrift, samt svart på gul, gul på svart eller svart på hvit. Deretter gir du meg en kommentar på hvem du synes er best! På den måten vil jeg enten beholde bloggen slik den er, eller muligens endre fargen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar