torsdag 18. februar 2010

Så var det torsdag...igjen...

Da var dagen kommet igjen gitt. Nå er jeg ikke like spent som sist fordi jeg vet at jeg ikke har rast i vekt. Tar det hele med knusende ro og fortsetter i samme tempo som før. Håper jo så klart å ha mistet litt fett denne uken også, men har ikke troen på mer enn 1 kg idag :)

Grunnen til at jeg tar det med ro er at jeg vet hva jeg spiser, og når jeg spiser det. Er ikke helt tilfreds med meg selv, for jeg spiser fortsatt litt for uregelmessig. Må skjerpe meg i fortsettelsen!

Jeg holder meg jo så klart i ketose og unna karbohydrater. Akkurat det preger meg nok litt, for jeg har fått litt mer lyst på kake denne uka enn forrige uke. Tenker en del igjennom hva som vil skje idet jeg skal begynne å legge innpå med karbohydrater igjen. Må virkelig passe på når den tid kommer, for jeg nekter å være en av dem som fyker opp igjen! Dette skal jeg klare og jeg skal holde meg til den nye matchvekta når den er nådd!

Når det er sagt, så tenkte jeg å slå til med varm lunsj idag og gleder meg fortsatt til det! Har en stooor paprika, som med kjøttdeig og ost på toppen blir helt konge idag. Det blir god lunsj det :)

Da får vi vel alle jobbe videre og komme tilbake ikveld. Da blir bloggen oppdatert med ny vekt og nye følelser :)

Ønsker meg lykke til!

1 kommentar: