onsdag 24. februar 2010

Onsdag kveld, hjemme i sofaen etter litt trim..

Hei alle sammen.

Da sitter jeg i sofaen og slapper av før jeg finner sengen :) Dro på trening med mål om en rolig spinningtime idag, men ble jo dratt med som alltid. Skal bli spennende å se hvordan beina er imorgen når jeg tok i såpass idag! Noen andre som skal på spinning imorgen kl 18?

Jeg kommer tilbake til dette med mat nok en gang. Jeg har lest mye om mat i det siste, men skulle gjerne likt å sette sammen smaker av salt, søtt, syrlig osv.. Hvor mange kunne tenkt seg å bli med på en kveld for å lære om mat? Og hvor mye ville dere evt. være villige til å betale? Jeg vet om et par som tar på seg slik, så jeg kunne snakket med noen :)

I tillegg vil jeg ønske alle på Easylifekurset mitt lykke til imorgen. Det blir spennende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar