søndag 7. februar 2010

Søndagskvelden er bra å ha :)

Nå er tiden inne for å slappe av og lade opp til en ny uke. Var på spinning idag og trodde det var kl 13.00, men det startet visst 12.30. Jeg kom derfor 10 minutter for sent. Fikk syklet i 45 minutter allikvel og er fornøyd med det. Tok en deilig jordbærshake til "middag" og nå er det som nevnt oppladning for neste uke! Skal vel slenge meg nedpå sofaen og kikke på en fotballkamp, men det blir nok tidlig i seng da Jonathan fortsatt er syk. Han sover jo allerede og vokner sikkert på natta en gang..hehe..men da får jeg vel truge Bente til å stå opp ;)

Har et mål om å nå min første milepæl ved å starte ny livsstil innen torsdag. Den har jeg satt til 98 kg, og det skal bli hard å nærme seg tror jeg. Vi får trene litt hver dag og prøve å spise og drikke akkurat passe.

Ønsker meg selv lykke til :)

2 kommentarer:

  1. Du synes jeg skal opp i natt ja? Jaja - vi får se da, vet du ;) Satser på at lille vennen sovner godt mellom mamma og pappa hvis han skulle våkne ;) Lykke til mot første milepæl! :D

    SvarSlett
  2. 98 kg klarer du, vet du. Heia heia! :)

    SvarSlett